Jag har tydligen vänt på dygnet

03.43 visar mitt ur och jag känner mig piggare än vad jag gjort under hela dagen.
Efter en lång msn-konversation satte jag mig för att läsa senaste nummret av Camino och fann (inte helt till min förvåning eftersom detta var anledningen till inköpet) en intressant artikel som handlar om att återvinna sig själv, eller vad som händer med din kropp när du bekvämt ligger i din grav. Förhoppningsvis finns inom kort fler än jordbegravning och kremering som alternativ. Tydligen var Jönköping först ut med att söka tillstånd för promession hos regering. Kul tyckte jag. Heja bibelbältet.
Så ut och donera dina organ och sortera dina sopor era jävla....sopor, annars vill jag inte vara er vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0