Ångest Allan.

Okej folks. I morgon åker jag till huvudstaden med förhoppningar om att få ligga. Problemet kvarstår att jag har en frisyr som ser ut som hej kom och hjälp. Jag tänkte: Jag ger den ett par dagar, jag kommer nog på något häftigt att göra med den.
Det har jag inte. Jag ser ut som en fjolla. Ingen vill hångla med en fjolla. När jag sa "Bara jag får behålla min lugg", menade jag ju inte att hon skulle ta bort allt hår utan luggen...
Som ni vet är jag arbetslös vilket medför att jag har mycket fritid. Kanske för mycket. Så jag lät min kreativa sida tala i några minuter tidigare idag. Var ärliga nu, hur ska jag ha det? Ligga är viktigt.

Den första kallar jag: "Sofi goes rockabilly men hennes gelé tog slut". 


Här kommer: "Bara för att jag kan"

Detta är nog tanken frisören hade: "Hej, jag spelar synth i ett kasst band"

"Sofi tycker det suger men försöker se glad ut ändå"

Här är: "Jag är en bortkommen skolflicka som egentligen heter Dr. Evil"

Detta är: "Ruska på huvudet och ser vad som händer"

Eller ska vi bara göra såhär?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahah du är så nojjig, det var ju skitsnyggt ju!Inte alls som du beskrev. Jag föreställde mig verkligen en friss från 1987. Nu skärper du dig och packar upp dina mössor och kepsar från din packning och lämnar dem hemma!

2009-07-26 @ 21:17:32
Postat av: mamma

Du är fin i allt min raring, kanske inte tuppkammen gör dig rättvisa dock.

2009-07-28 @ 10:07:51
Postat av: Maria

Men du.. klappar lillen på huvudet Du har ju iaf en snygg tischa på dig! Ingen kan ju säga nej till ett ligg med tjejen med Marit-tischan.. ;D



Men om jag måste välja så... hmm.. skolflickan där är ju lite kinky, det brukar ju funka för det mesta för att få ligga.



Varsågod, det var så lite så.



By the way... fattar inte vad du bölar över, du e ju snygg i håret Pucko!

2009-07-29 @ 00:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0