Min mor.

Kom hem med i mitt tycke en hemsk frisyr idag. Mamma sa att hon tyckte den var häftig och jag menade på att hon sa så bara för att hon är min mor och för att vara snäll.
Häromdagen satt jag med henne och kollade på Allsång på skansen då hon plötsligt kläcker "Jag tror att du kommer uppträda på den scenen en dag". Hmm. Visst, det är fint att hon stöttar mig. Frågan är bara vad hon förväntar sig att jag ska göra. Spela och sjunga? Inte så troligt. Dra i kablar? Inte heller det så troligt. Vara programledare? Tveksamt. Publikuppvärmare? Nja. Streakare? Tja, varför inte? Men fin är hon.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Streakare varför tror du något sånt? Du ska ju stå på scenen så klart!

2009-07-23 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0