Allt går åt helvete!

Kanal 6 har betett sig väldigt underligt denna afton. Jag har hela dagen sett fram emot att se Matrix som enligt tablån både på nätet och på min tv skulle börja kl21. Jag bunkrade upp med gamla ostbågar och te men istället för att mötas av en het Keanu Reeves som kan flyga och shit ser jag en lönnfet Sylvester Stallone som slår skiten ur betydligt mindre människor. Va faan! Kan man inte längre lita den annars så pålitliga tv-tablån?! Här sitter jag, arbetslös och sjuk och förväntar mig en actionfylld kväll med röda och blå piller, coola slagsmål och livsfarliga agenter. Men vad får jag?! Ingenting!
Som om det slutar här, neeej då. Efter filmen skulle de visa 2 ½ men, istället visas Scrubs (inget fel med det men man blir ju förvirrad). Efter 2½ men skulle Scrubs visas, då sänds istället Paradise Hotel på danska! Vart är världen på väg?!
Nu ska jag skriva en erotisk novell och sedan somna gott.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag fick oxå uppleva denna besvikelse!

läste du en erotisk novell oxå? heheheheh

2009-06-17 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0