Alone in the dark..

Okej, dagen har varit kanon, Varit ute i stugan med mor och far, ölat och lapat sol. Bestämde mig för att stanna ensam här över natten. Tyckte det var en fenomenal idé att ha med mig gitarren, öl, dator och bra musik ut. Det var det ju också förvisso. Men nu sitter jag här, har spelat så jag fått ont i fingrarna, de orkar inte ta ett ackord till. Tvn erbjuder endast svt 1 och 2. Skivorna är plöjda och det börjar skymma. Va fan ska jag hitta på nu? Ensam ute i en stuga, önskar jag hade andra halvan utav bandet här, då hade jag säkerligen kunnat ignorera mina ömmande fingrar och vi hade rockat hela jävla natten. Nu ska jag väl sno in mig i en filt, inte för att jag fryser utan för att man gör så i stugor och kolla på antikrundan eller vad svt nu har att erbjuda denna onsdag kväll. Oh, Fan! Gött!! Spanien-USA! Kvällen räddad. Ska frossa i jordnötsringar som är efterlämnade från midsommar. Jag älskar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0