Jag ÄR toppen.

Gårdagen var en utav de absolut bästa dagarna i hela mitt liv. När jag fick beskedet om skolan fick jag ett tjackryck som varade restan utav dagen och jag förvandlades till ett psyko. Hoppade, studsade, sprang runt i cirklar, skrek och skrattade om vartannat. Efter champagne med mor och far fick jag besök av Jönköpings snyggaste tjejer. Vi spelade UNO och drack öl. Jag måste vara en av världens bästa människor. Fattar ni det? Jag ska vara den bästa eleven som gått på den skolan. Jag ska vara så jävla toppen att alla börjar tvivla på sin sexualitet och vilja ha mig så jävla bra ska jag va. "Fan, jag är nog bi iaf, för den där Sofi är så jävla ball att jag bara måste ha henne", så ska folk tänka. Gamla som unga, killar som tjejer, katter som hundar.



Rockstjärnan Sandra var grym på guitar hero.....typ. Men det spelar ingen roll när man ser såhär ball ut när man spelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0