Så skönt, så skönt.

Fan va skönt det är att inte jobba när det är vackert väder. Jag mår som en prinsessa. Gårdagen fyllde jag med långa promenader och avkopplande njutning i solen tillsammans med en korsords tidning. Kvällen spenderade jag på Annikas balkong där vi njöt av kvällsolen med en öl i näven. Sen drog jag dit Sandra och Cilla.
Idag cyklade jag ner till stan för att besöka Musikbörsen. Väl inne fylls jag av en känsla som undrar va fan jag gör där, känner mig lite vilsen och en känsla som viskar "Du är inne, du är inne, fan va coolt här är". Anledningen var att jag skulle inhandla en stämapparat eftersom jag höll på att kasta gitarrfanskapet åt helvete igår när jag insåg att jag inte kan stämma skiten. Fan va arg jag var, Var nära att slå den mot väggar, träd, ja allt som fanns nära. 
Nåväl, ringde in Släm till stan och vi tog en kaffe i solen på Waynes. Det kändes som gamla goda tider där vi satt och pratade mat, känslor och givetvis vår resa. Saknar henne hela tiden.  


Kommentarer
Postat av: Emelie

naaaaw vad fina är vi då!

du är bäst. puss

2009-07-01 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0