Uppdatering.

Högskoleprovet:


Kan ha gått hur som helst. Har inte haft ork att kolla mitt resultat än. Kände mig ensam och utmobbad under gårdagen. På rasterna stod jag ensam på skolgården med min ryggsäck (önskar verkligen jag valt en annan väska) och åt banan.

Det värsta är att alla dessa tröga yngel säkert skrev bättre än mig. Småskitar som inte fattar att man ska skriva sitt namn under "Skriv ditt namn här". Småskitar som har med sig 5 pennor och 3 sudd, vad tror de ska hända liksom? Småskitar som klär sig likadant och pratar onödigt högt. Man ba, shit ba, hallå ba, ja ba liksom ba. Töntar.


HV:


Slutar aldrig att förvånas över detta lag. Igår spelade de stundtals fenomenal hockey. Satt med gåshud och njöt. Jag är så stolt.


Bob Dylan:


Visst är han tråkig men konserten var ändå över förväntan. Bäst var när han greppade tag i munspelet och en härlig våg la sig över publikhavet. Det vibrerade.

Är trött på att folk fortfarande inte lärt sig att man inte kan förvänta sig stordåd under en Dylan konsert. Alla klagar över hans sångröst (ni vet mycket väl hur den lät innan). Alla klagar över att han ändrar sina låtar när han kör dom live (vad är det för fel med det?). Alla klagar över att han helt skippar mellansnack (jag gick dit för att höra musik).


Nåväl, vad har hänt mer? Känns som jag glömt något. Ja! Just de ja, jag har fått kicken.

Skönt att dessa underbara varelser var här när jag fick beskedet.



Om någon undrar säger vi här "Blåval på Island". Tom Elli även att det int ser ut så.  

Kommentarer
Postat av: elloo

Hahahaha, va faaaan Hit! Ehm, men jag var lite före er bara, när ni fortfarande var på "Blåååå" så hade jag hunnit till "Iiiiis"-land.

2009-03-29 @ 13:17:00
URL: http://elloo.blogg.se/
Postat av: Emelie

ha ha ha du är för kul.... Kom ihåg att 3 är ju faktiskt fler än 4 ;)

2009-03-30 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0