Om 5 år.

Jag och Andreas hade en kul diskussion angående om hur  vi tror att våra liv ser ut om 5 år. Första versionen spårade ur. Tydligen skulle vi båda bo på NZ och försöker konkurera ur varnadras fårklippar företag. Det slutade med att jag dresserade upp 10 kamphundar med rabies och taskig uppväxt och lät dom gå lös på både Andreas och hans får. Andreas fick operera in kukar som fingrar. Han sadlade om och öppnade en bordell och blev en ikon i porrbranschen. Och jag stickade mössor till turisterna med Andreas ull.
Andra versionen blev inte heller så trovärdig. Andreas har tröttnat på Kitron och glider runt i europa med sin mc, åker till Florens och hälsar på mig. Jag bor inte där, jag råkade bara vara där då. Vi går på konstmuseum, jag berättar och visar med uppspärrade ögon och yviga gester medans Andreas gör sitt yttersta för att verka intresserad. Jag jobbar på svenska hockey förbundet och Andreas som talangscout till HC Dalen. Jag lever fortfarande som om jag vore 21. Mina vänner vill att jag ska tala med en psykolog, jag blev uttråkad.
Version nr 3 blev så tråkig så den skriver jag inte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0