De e mycket nu

I morgon åker jag till Göteborg för att jobba på Dans dax på Skandinavium. Jag ska jobba kväll/natt på cateringen och servera Arvingarna och Barbados, coolt va?

På lördag åker jag och 3 från klassen ner till Lund för att kolla på Tegan & Sara, tror inte ni förstår hur mycket jag ser fram emot den konserten. Nya skivan är helt fantastisk. Ska ni lyssna på en låt från den plattan råder jag er till Arrow, eller The ocean, eller möjligtvis Someday, eller Alligator, eller kanske Hell som är nya singeln, eller  Dont rush. Köp den.

Annars har veckan mest bestått av arbete med vårt projekt. Igår skulle vi ta en bild på gruppen till framsidan av vår rapport. Det var svårt då de flesta bilder såg ut såhär..


Kommentarer
Postat av: Mor

Fasen vad coolt alltså. Arvingarna och Barbados. Hoppas allt är toppen fortfarande, men så verkar det ju vara.

Imorgon ska far och jag på teater.

2009-11-19 @ 18:36:56
Postat av: Hans

Otippat att uffie ser häftigast ut på kortet! Och vafalls, Lund för Tegan & Sara när ni kunde kommait upp och rockat i storstan!

2009-11-21 @ 00:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0