Joshua Radin - Everything will be alright

...är skitbra.
Sitter och väntar på sällskap. Tanken var att vi skulle hyra en film och ägna kvällen åt soffhäng men vi (jag) var för lata för att gå in till stan så nu ska vi kolla på 'Ett päron till farsa firar jul' istället, den är utan tvekan en av mina favorit rullar. Muffins ska vi (dom) tydligen baka också.
Har så jävla ont i mina fötter, skavsår på ställen jag inte visste man kunde få det på, fan upp på vaden tom.
Spenderade helgen i Göteborg, trevligt var det.
Idag har jag fått visitkort, coolt som fan.
Borde byta lakan, hade tagit fram nya men efter en stund stirrandes på mina gamla började jag tveka på om jag egentligen behöver byta. Hur ofta bör man byta?

Morsan, du behöver inte vara orolig, jag har inte druckit sen fredags.

Kommentarer
Postat av: Mor

Skönt att höra. Jag är inte orolig på riktigt, vet att du sköter dig (eller?)

Ha de bra våran Plutta

2009-11-14 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0