Tegan & Sara

Okej, nu ska jag försöka mig på en liten sammanfattning om lördagens konsert med de helt fantastiska systrarna: Jag är kär. Denna spelning rullar in på top-5 direkt. Blir fortfarande inte klok på låtlistan, jag klagar inte, absolut inte, de spelade nästan alla låtar jag ville höra och det var grymt. Lyckades dessutom pricka in några högoddsare vilket jag tyckte var kul. De inledde med The Con, fantastiskt. Spelade alla 13 låtarna från senaste plattan, fantastiskt. Lirade Where does the good go, fantastiskt. Avslutade med allsång till Call it off, fantastiskt. Jaa, jag kan nog inte beskriva min kärlek till denna konsert med ord utan få gå och vänta i säkert 2 år innan de beger sig till Sverige igen, suck. Don't stand back here and wait like an animal at a farmer's gate, Am I food or am I free?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0