Projektledning.

Igår startade en ny kurs, samma dag kastades vi in i skarpa projekt. Min grupp ska anordna en julmarknad i Vara. Hade möte idag och disskuterade en kick-off. Mycket spännande. På fredag åker vi dit för att träffa vår projektledare som ska ge oss mer info.
Bla ska vi försöka få dit musiker men vi har ändå en plan B: Katarina sjunger och jag kompar med ett G på gitarren.

Tidigare idag var jag och Jessica ute på shoe-shopping. Dvs, vi fikade och konstaterade att jag istället ska köpa ett par Dr. Martens i Göteborg.

Om en stund ska jag iväg till skolan igen där vi ska sjunga, mysa under filtar, tända ljus och dricka kaffe. Ikväll byter vi ut javan mot vin och vinprovning. Här berhöver man minsann inte vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Elli

åh jaaa, jag har köpt ett par Dr Martens härom dagen. De är världens finaste vinterskor och jag vill klappa på dem mest hela tiden.

2009-10-22 @ 06:57:17
URL: http://elloo.wordpress.com
Postat av: Office

Åh, vilken färg köpte du? Jag ska ha svarta. Fått skoskav ännu?

2009-10-22 @ 07:52:02
Postat av: Emelie

åh Dr Martens är så coolt :) jag ska ta fram mina sen 8-e klass.. heheheh

du är tuffast!

2009-10-22 @ 12:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0