Eftertenta-firande

Igår skrev vi första tentan (jag tror det gick bra) och givetvis följdes detta upp av lite efter-tenta-öl. Min grupp var färdig kl12 och efter lite kladdkaka gick vi till systemet och hamnade sen på min balkong. Där blev vi sittandes ett bra tag bortsett från en avstickare till Willys för att inhandla mer öl. Och en avstickare ner på gården där vissa av oss (ja, jag var en av dom) tyckte det var kul att jucka utan byxor mot flaggstången. De sista gick kl23:30. Nästa vecka är det dags igen för på onsdag har vi engelska prov och på torsdag ska vi tydligen fira att Jessica varit rökfri i 4 år.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill se flaggstångs bilderna! :P

2009-09-18 @ 14:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0