Gud är på vår sida era jävlar

Den här final-serien är det värsta och bästa jag sett. I alla aspekt. Jag orkar inte mer nu, jag var apatisk under stora delar av matchen igår. När det stod 0-3 hade jag smärta i 8 knogar och en sönderslaget fjärrkontroll och vad jag kan ana, en vettskrämd Sofia vid min sida. Jag rasade ihop, tappade min tro, och ja till och med mitt hopp och kärlek likaså. Nu känns det givetvis bättre. Jag tror de vinner i morgon.
Vad som gör mig vansinnig är att inga HV-fans är välkomna in på Hovet. De påstår att Hv-klacken misskött sig under måndagens match. JAHA, varför kan de inte styrka det? Varför har inte ett ord om detta yttrats tidigare. Jo, det kan jag svara på: DET ÄR INTE SANT! Det är en ren hämnd och det är så jävla löjligt.
I morgon åker jag hem till Jönköping, hem till ett vibrerande Jönköping och på Lördag natt hittar ni mig på stan med en öl i ena handen och en löpsedel i andra med texten: "Gud är på vår sida era jävlar. Tack Hv för SM-guldet, tack för den förkrossande segern, tack för en förnerdring som fick Reinfeldt att skämmas så han avgick som stadsminister och tack för att ni räddade Sverige, tack för ert mod och ert föredömliga uppträdande. Nu festar vi natten lång". Blev lite långt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0