Jag orkar inte detta

Sitter och skakar inför den stundande sudden i tredje kvartsfinalen. Det är så mycket känslor, jag är förbannad, jag är lättad men framförallt så in i helvete nervös. Hagos borde rövknullas (så länge han inte tycker det är skönt), jag hatar honom! Hoppas Hv gör sig av med Björk inför nästa säsong, han kan ju för fan inte slå en passning på 3 meter. Ward som varit from som ett lamm hela säsongen går och tar en idiotutvisning mitt i banan. Dumt. Jag gråter inga tårar över att Melin lämnar inför nästa, han spelar som om han varit i Ryssland hela säsongen ändå. Jävla piss publik de har där uppe, de lipar över allting, gå hem och läs regelboken era jävla sopor. Skellefteå är ett jävla pisslag! Det har varit Hv mot Hadelöv i 2 perioder nu, varför ska det vara så svårt att få in puck-fan! VINN NU FÖR HELVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0