Nedräkningen har börjat.

Jag vet att jag egentligen borde ägna alla mina lediga stunder till att skriva på rapporten men idag är det svårt. Om bara 3 timmar är det dags för final nummer 1. Jag far som en skottspole, har svårt att vara tyst, det kryper i kroppen och jag börjar bli lite sugen på öl. Springer nog ner till willys snart och inhandlar lite snacks, sånt som hör hockeyn till. Lite folk kommer över för att sympati-kolla med mig. Jag sa till dom att ha på sig något blått men om man håller på Djurgården är man inte välkommen.
Blev bjuden på lunch hemma hos Katarina innan idag, hon är så rar. Vi pratade om vårt projekt och jag känner att det får räcka så idag. Härom dagen var vi ute vid Hornborgasjön och kollade läget. Kaffe, muffins, tranor och sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0