VINN!

Blev så glad när jag fick höra att Djurgårdens klack är portade från Kinnarps arena under onsdag och torsdag. Det konstiga är att det knappt gått att läsa om detta någonstans i kvällstidningarna. Så fort DIF gör något dåligt tittar gärna experterna mellan fingrarna. Till och från i två dagar har jag varit i upplösningstillstånd. Blir jämt så när Thomas Andersson dömer, han är så jävla kass och gör mig så jävla förbannad. Ikväll är det dags igen, en del av mig tycker det är skönt att detta snart är över, allt trashtalk som sker i skolan och på FB tär på mig. Alla dessa medgångssupportrar är patetiska, hela stockholm är fylld av sådana. Helt plötsligt tycker många det är viktigt att påpeka sin ståndpunkt till mig. Bäst att sluta skriva nu annars kan detta inlägg bli precis hur långt som helst. Nu ska jag äta fil med keso och sen bege mig till skolan och skriva rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0