Jag har äntligen en ny cykel!

Min käre far hade spaden i högsta hugg under polisens auktion och håvade in en damcykel och den skall bära namnet: Silverblixten.
Den har 3 växlar, dessvärre fungerar inte dem.
Den har handbroms, den fungerar inte heller.
Den har lampa, den fungerar inte heller.
Den har ett lås, som är urborrat.
MEN, den kan stoltsera med både pakethållare och skärmar. Nu ska jag susa fram på Lidköpings gator. Hejar jag inte på er är det för att jag åker så fort och inte hinner se er.

Kommentarer
Postat av: sofia

Fett najs! Nu lär jag köpa en longboard så jag kan hålla ditt tempo!! eller så får jag väl älga breve! Silverblixten...bra namn!

2010-08-28 @ 21:09:31
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0