Jovars

Camilla och jag blev bjudna på pizza av solstrålen Rabi igår, jag tyckte att vi skulle promenera hem från Torpa, Camilla hängde motvilligt på. Hon började klaga efter ca 15min, efter en och en halv timme var vi hemma. Vi tog svängen in på rosariet, en symfoni av färger och ett landskap med en färgexplosion (allvarligt talat, det var mest bara grönt) fick mig att undra varför vi aldrig fikat där. Camilla menade på att vi inte är pensionärer, jag var snabb att replikera att vi förra veckan var på bilbingo.
Vet inte om jag är redo att dra till Lisch än, har det rätt bra här. Här finns både sällskap och mat och jag äter kräftor varannan dag. Smaskensfillibajs.
Tycker vi avslutar med en bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0