Vad är detta?

Jag har hört att semester är något alldeles fantastiskt. Jag byter gärna bort mina veckor för att istället få göra något vettigt. Är i Stockholm och super och har trevligt men ytterligare 4v utan att känna mig betydelsefull kan jag fan vara utan. Känner något slags tvång att hitta på saker och träffa människor jag inte sett på länge och det roar mig inte särskilt mycket. Så jävla tragiskt. Jag vill plugga, jag vill jobba! Hoppas detta går över och att jag tar mitt förnuft till fånga och njuter av nuet. Oj, nu skjuter de utanför.

Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår precis vad du menar, håller på att bli galen av att vara ledig. Ta en öl för mig också

2010-08-07 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0