Stop 1

Hej allesammans nu ar jag i Thailand och gott ar det!
Kom igar efter en helvetesresa via Berlin, val pa plats i Phuket vanjde jag mig snabbt vid varmen och njuter i stora drag. Henke, Nod, Steffe och Frasse har flyttat in pa mitt hitell, kul tycker jag. Igar at vi middag tillsammans allihop for att dra vidare till en show ned Little Gerhard, jag och HB tog givetvis tillfallet i akt och tjotade lite med honom, tror vi pratade i 30sek med honom och han hann saga at oss att ga satta oss ner 5 ganger.
Idag har jag atit kycklingvingar, druckit bars, skrivit kort och nastan dott av varmen. Nu ska jag upp pa rummet och avrunda kvallen med en bok och en bira.

Kommentarer
Postat av: Elli

Härligt att höra att du är framme och har det bra! Drick ett par öl och njut av värmen för mig här hemma också!

2010-12-09 @ 18:28:30
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0