Nu får de va bra.

Nu får det hemskt gärna sluta snöa. Pga av ovädret har jag blivit bostadslös i en stad jag inte bor i. Cissi är fast i Trollhättan och jag fick snällt hitta en annan säng att dregla i. Anna tog emot mig med öppna armar, igår satt vi givetvis och kollade på schlagern. Jag och mor min var på genrepet i fredags, jag föll som en fura för Darin och hon för Erik Linder. Jag tycker vi ska skicka Darin, det är dags för en ballad nu. Vi har försökt allt vi har ju för fan tom skickat opera utan framgång.
Anna springer runt i sin lya och packar inför den stundande Indien resan. Jag vill också resa. Just nu får jag nöja mig med att diska Annas disk och fråga ut folk i Saluhallen. Tjoochtjimma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0