Office's 2009

Då var det dags för mig att försöka sammanfatta 2009. Det har varit ett händelserikt år, ett av mina bästa vill jag tro. Pling, nu börjar vi.
Det nya året firade jag och Släm i Wellington, NZ. Vi kom dit på eftermiddagen och gav oss på alkoholen direkt. Hamnade på ett skitfräckt ställe som spelade synth och rock, vi blev rätt goa. Ringde hem till Sverige och sjöng hollands nationalsång (vi kan inte den) (lik förbannat blev jag arg på Släm när hon sjöng fel), de tyckte det var lagom kul eftersom det var lunchtid hos dom.
Efter Wellinton begav vi oss till Kaikoura och Christchurch där jag äntligen fick hoppa fallskärm och bada med delfiner. Snart är jag där igen.



Fick även se en val. De va ballt.



Vi avlutade vår resa med Bali. Det stoppet kan bäst sammanfattas med denna bild, jag och Stephen bärsar i vår egna pool.



Sen kom jag hem och mådde bajs. Eller som min bror skulle sagt, hade det varit en glass-smak hade den smakat kuk med röv.
Kort därefter fick jag kicken. Tyckte det var förjävla surt att skiljas från alla underbara människor. Här har vi skiftet mitt..



Helt plötsligt fick jag väldigt mycket fritid och ägnade stor tid utav den till broderi..



Nåväl, livet fick ju gå vidare och jag bestämde mig för att börja plugga. I väntan på antagningsbesked softade jag mest och många minnesvärda kvällar blev det. Det är i synnerhet en jag har i åtanke. Nämligen den då jag vi drack oss fulla på öl och glögg för att sedan blotta oss för Jönköping. Denna bild föredrar jag framför de nakna, det ser ut som vi är ett band.



Melodifestivalen är en ständig tryggehet och glädjeämne för mig. I sedvanlig ordning vann fel bidrag och jag har bakat en schlager-kaka.



Samma kväll bildades mitt, Andreas och Martins luft-band. Jag spelar luftgitarr, Andreas luftflöjt och Martin luftsynth.



Stort ögonblick, verkligen..

Traditionsenligt firade vi midsommar i stugan.



Och nu även kräftskiva..



Sommaren kom, såväl sthlm pride..



Jag kom in på Kulturturism i Lidköping. Den historien känner ni redan till.
Julen hälsade nyligen på och om man får ett paket av min bror ser det ofta ut på detta vis:



Och sen var det nytt år igen. Helt sjukt. Jag passar på att be om ursäkt för alla stavfel i detta inlägg men jag har druckit ett par öl. Försöker hålla mig vaken, Sverige spelar semifinal mot USA kl 03.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är underbar!!!!!!!!!

Det är en stor glädje och förnöjsamhet att läsa din blogg. Sluta aldrig skriva!!!!!!

2010-01-03 @ 22:05:07
Postat av: Emelie

God gud. Du är fantastisk, vilket år. Både framgång och glädje och en kort motgång som ledde till nåt bra!

Sköt om dig mitt hjärta.

2010-01-04 @ 10:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0