Idioter

Hela min vecka på Kviberg har varit fantastiskt, jag har haft skitkul och varit i situationer jag aldrig trodde jag skulle hamna i. Har jobbat drygt 15 timmar om dagen men det har bara varit roligt. Visst, det har varit lite bråk och tråkigheter då vi fått tillkalla säkerhet men det har ordnat upp sig.
På väg hem igår får vi ett tråkigt samtal som tar oss till Heden där detta hänt. http://www.expressen.se/sport/1.2073482/attacken-mot-16-aringarna-pa-gothia-cup <--(ja, klicka där, det är en länk) Detta drar ner mig som fan, blir så otroligt förbannad att jag inte finner ord.
Nåväl, hoppas vi inte får något kastat mot oss idag då jag tillsammans med segrande laget åker guldbussen genom stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0