Kära Jönnet

Drog hem till Jönköping i helgen och spenderade den mestadels i stugan och fan så skönt jag haft. Det har varit vansinnigt trivsam de gånger jag varit hemma i Jönnet på sistone. Jag har målat, druckit rosé, spelat spel med morsan och farsan, kollat på fotboll, ätit jordgubbar och smultron och läst i hamocken och snart ska jag hem till Martin och Sara och äta tårta. Har ingen större lust att dra hem till Gbg ikväll men de närmsta veckorna måste jag jobba skiten ur mig, undra vad det blir för kul i morgon, pumpa bollar kanske, eller laminera, eller prata med tröga vaktmästare som man inte vet huruvida de sover eller är vid liv när man pratar med dom.... jag vill ha semester!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilka gropiga ben jag har. Vilken skön helg vi haft, kom snart tillbaka.

2010-07-11 @ 17:55:08
Postat av: Office

Äh, jag har läst att man får det i din ålder.

2010-07-11 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0