Jag älskar TUR-mässan

Vilken jävla dag gårdagen artade sig till. Mässan är helt fantastisk. Den är en härlig kompott av trevliga människor, korvar, öl, champagne, ost och magasin. Men det bästa av allt: Det är gratis! Eftersom jag inte stod i montern igår var jag och Sofia lite smått berusade hela dagen. Vinglasen avlöste varandra. Sen var det dags för TUR-festen, herregud, alla inne på hela Trägårn gick all in och löpte amok. Och inte trodde jag att jag skulle få se Dr Alban uppträda 2 gånger inom loppet av ett år. Micke Syd och Tommy Ekman körde några klassier även de. I morse bländades några av ångest men alla såg ut att ha kul. Jag hade det, de var kalas.


Kommentarer
Postat av: Elli

hahaha, sammanträffande, vi lyssnade på den här låten förra helgen innan vi gick ut. Av någon anledning.

2010-03-27 @ 10:08:15
URL: http://elloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0