Lugn Lördag

Härlig Lördag med Anna. På bibblan träffade vi en kvinna som berättade sitt livs historia för oss utan att vi egentligen ville. Ska jag vara ärlig lyssnade jag bara med ena örat men det jag hörde var att hon blivit utkastad från finska kyrkan, det var något om plågade hästar, hon var konstintresserad, hon skriver sagor, hon är mordhotad och att hon har en vän som är arkitekt. Tror hon var lite ensam.
Sen drog vi till Liseberg, spelade på hjul och vann varannan gång vi satsade och lyssnade på gospel.
Kvällen avslutades i hennes lya med köttbullemackor och musikskapande. På bussen hem träffade jag Malin Seebergs, kände knappt igen henne, oväntat, kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0