Jönköping, våran stad, Hv blå vårat lag!

Jag kan inte beskriva känslan som infinner sig då jag entrar Kinnarps arena, det är något magiskt. Spelar ingen roll hur många matcher jag sett, den goa känslan består.
I dag var det dags igen och deenna gång emot Skellefteå, ettan i serien. Återigen får jag se en riktigt bra match. FY FAN VA JAG ÄLSKAR HV! Denna gång till skillnad från sist blev jag ordentligt jävla förbannad ett par gånger. Domaren var under all kritik och borde tvinga Yared Hagos (fyfanfyfanfyfanva jag hatar honom) att rövknulla honom (så länge de inte tycker det är skönt). Hagos är en liten äcklig varelse som tror han är något och tror att han spelar i väldens bästa lag och gör allt han kan för att hamna i strålkastarens ljus, han är så jävla äcklig! Hade vi haft Ward hade han pucklat på honom så pass att han varit tvungen att äta via sugrör resten av sitt liv. Nu glider istället det lilla äcklet ostraffad omkring.
När jag blir stor ska jag köpa säsongbiljetter, kom dock på att det gynnar mig om jag då bor i jkpg...fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0