302....miljarder

Kaffe och Glada Hudik gänget, det är en lördagsförmiddag i min smak.
Borde plugga men det borde jag jämt så jag kan skjuta på det i några timmar till. Fint resonemang.
Ska försöka få med mig Sofia till biljardhallen ikväll, får se hur det går. Innan dess tänkte jag bli av med min svettdoft, äta kallops, ta ett par koppar java till och lösa det jävla korsordet som ligger och väntar på mig inne på toa.
Förresten så segrade Storpen IS i torsdags igen, om jag inte missminner mig står det nu 3-1 i vår favör. Storpen IS in my ass and it feels so good!

Kommentarer
Postat av: mor

Glada Hudik ja.De är så sköna. Jag gillar Bosse. Tre noll två......miljarder. Eller Toralf, du är min fjortonde tjej, jag har haft tretton innan dig.

2010-10-16 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0