Call me up if you want gangsta

Tänk va lite inställning och glad musik kan göra.
I morse: Fan va pissigt jävla trist det är här! Nu: Fan va skönt att va ensam!
I morse: Jag vill inte plugga! Nu: Fan va skönt det är att få det gjort!
I morse: Jag vill härifrån! Nu: Stannar nog och tar hand om mig själv och studierna.
Äh, jag försöker iaf.

En annan anledning till mitt stigande humör är Pinks nya singel. Jag kan inte sluta lyssna på den. Den gör mig glad, vet inte om det är hon eller hennes budskap (ja, Pink har ett budskap) jag är så förälskad i. Håll käften-nu super vi-jag ska alltid festa-gillar du det inte kan du dra-gråt om du är ledsen-jag är bäst-du är sämst-nu ligger vi men först blir vi full-jag ska aldrig bli vuxen. Något åt det hållet är vad hon utstrålar.
Ikväll får jag besök. Det är ju också kul.
Fan jag gjorde just en inlägg om Pink, det är inte så jävla häftigt alltså..
 


Kommentarer
Postat av: sofia

Heja dig!

2010-10-27 @ 09:29:18
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0