Epilator-helvete

Jag känner en stark avsky till behåringen vi blivit välsignade med på benen. Jag känner ännu mer avsky till den som kom på att det är oattraktivt att låta det göda. 
Jag hade sparat ut lite som jag skulle låta Sofias helvete till epilator ta bort. Fy fan säger jag bara vilken smärta! Kändes som 100 pysslingar högg sina små knivar i mina ben. Jag knottrade på hela kroppen och svor om vartannat. Det värsta var att jag inte var särskilt len när jag beslöt att jag var färdig/inte pallade mer. Den lilla helvetes maskinen...

Kommentarer
Postat av: soffan

det ska göra ont! men håller med varför ska vi ha hår på benen! Hoppas du hittar tvättstugan!

2010-09-29 @ 19:22:03
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: Office

Jo jag fann den och bokade en tid till Bille och Klas den 31de. Insåg idag att det inte finns någon 31de denna månad. Ops.

2010-09-30 @ 16:42:24
Postat av: Office

Jo jag fann den. Bokade en tid åt Bille & Klas den 31de. Kom på idag att det inte finns någon 31de denna månad. Ops..

2010-09-30 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0