Ska bara blogga, sen ska jag börja skriva

Jag tycker inte det är kul att skriva tenta. Jag vill bara fjanta mig igenom hela livet. Ligga bort det typ. Det kan jag väl få? Jag hoppas att jag aldrig tar livet på blodigaste allvar. Jag vill ha kul. Jag tänker aldrig låta tråkigheterna ta över och slå ner mig, men ibland är det svårt när merpart röstar på alliansen eller SD eller när man har ett fullspäckat schema med måsten.
Jag vill resa, festa, larva mig och skratta mig igenom mitt jordeliv.
Nej, nu ska jag ska göra det här bra och bli förtjänt av en klapp på axeln, sen tänker jag fjanta och ligga.

She is open waiting for more. He is only looking to score.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0