Soldatfru

Alone again. Jag njuter av ensamheten i ca30 min sen blir jag uttråkad. Blev så uttråkad på kvällskvisten att jag tog en liten, med betoning på liten, promenad.
Jag känner mig som en soldtafru som sitter och väntar. Jag städar och tar hand om lägenheten. Jag broderar och vattnar orkideérna. Kalla mig tragisk. Gör det, jag vet att du vill.
Känner mig även som en karaktär i Bröllopsfotografen, de som sitter med varsin överstrykningpenna och markerar de tv-program de skall se under veckan.
Har hela dagen varit fast besluten att titta på Idol sen Berg flyttar in och jag ska avsluta kvällen med det hemska Kungarna på Tylösand. Nu sitter jag här och tycker om både Carina och Gunde.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag bor bara 3 hus bort proppen! ;)

2010-09-28 @ 16:23:02
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0