Vasastan är som chinatown

Göteborg, Göteborg, Göteborg, jag tycker om dig.
Första veckan på praktiken avklarad och allt känns kanon. Dessutom kunde inte veckan fått ett bättre slut än såhär. Jag är nyss hemkommen efter en lax-kryssning i skärgården med Elin. Gissa vad vi fick? LAX! Vi åt och åt och åt, lax i mängder, räkor, sill, musslor och massa annat gott. Jag var så mätt att det kändes som maten på väg ner var en knytnäve som försökte komma in i ett dajmkryss, svårt och trångt alltså. Helvete så mätt jag var.
Det är ett rätt vackert land det här också.


Kommentarer
Postat av: mor

Är ordentligt sugen på att göra en sådan kryssning oxå. Får bli det i sommar tror jag.

2011-05-01 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0