Fann några bilder

Hemma i Nelson igen efter trippen med klassen. Det har varit nice och det har även gått bra att åka med det enorma spektaklet till buss. Vi krockade inte en gång till skillnad från första gången vi var ute med den då vi körde in i en bro och en bergsvägg på mindre än en timme. Å andra sidan saknades en ruta när vi åkte hem igår, petitesser..
Hittade några oanvända bilder på bloggen, de är från lite varstans.

Pupu spring, hävdar sig vara värdens klaraste vatten.



Äta klubba i solnedgången i Golden Bay



Jag skrev "säl" eftersom jag nyss såg en.



Magiskt goda musslor. Jag menar det när jag säger det: MAGISKT!





Äta lunch på Mt Arthur, kallt men men vacker utsikt.


Kommentarer
Postat av: mor

Åh, vilka fina bilder. Vad är det för blått band du har runt armen. Gillar när du skriver i din blogg.

Krammar från oss

2011-03-25 @ 09:16:34
Postat av: Sara

Ser helt underbart ut Office!

2011-03-27 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0