Lugna lördag

Varför får jag aldrig behålla mitt godis?
Hans hade med sig Gott & blandat till mig, det åt han upp. Mor skickade salta bilar till mig igår, Sofia har redan ätit upp en påse.
Skön lördag förresten, har varit på marknaden och köpt grönsaker. Pluggat lite, sovit lite, fikat mycket. Prinsessorna har varit bakfulla och de har jag knappt sett röken av på hela dagen. Vi försökte kolla på Sagan om ringen innan men det blev inte mycket mer än 23 knappa minuter.
Nu sitter jag, Alina och Robin och kollar på Northern country. Alina läser upp en dikt för mig som går ungefär såhär: Jag mötte en man igår, han kom gående över de smaragdgröna kullarna, han sade att han vandrat sen Smygehuk och att han kommit för att fisa mig i ansiktet. Plötsligt låg han där med sina skinkor smärtsamt nära mitt anlete.. och så fes han.. Det var som jag försvann för en minut, när jag vakna, var han borta, borta likt en vind.
Har aaaldrig tråkigt i detta hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0