En kväll med Linkan..

...kan sluta precis hur som helst. Han är, galen, jag är galen, varför blir det alltid såhär?
Vi startade eftermiddagen med öl, sen tog vi en öl, sen en till, sen gick vi över till kaffe med avec, sen en stadig grogg för att ta en till öl innan vi begav oss till hotellet för att lyssna på John ME. Han var bra. Jag blev kär. Jag tog på honom. Jag älskar honom. Våra namn fanns med på gästlistan. Känner mig alltid så viktig när sånt händer. Dessvärre stod jag med som Linkans skötare. Jaja, låt gå. Vi slapp punga ut 150 spänn.
När vi sugit ut hotellet gick vi vidare till ett annat hotell där det var disco. Vi smet in, inte så häftigt men vi slapp punga ut 100 spänn. Vi knullade dansgolv och gjorde mackor utav de människor som såg surast ut på golvet. Det var kul, vi var fulla.
När det stängt fick vi för oss att sjunga midsommar-sånger och dansa runt folk, det gjorde vi. Länge. Blandade reaktioner men det var kul.
Morgonen därpå fann vi bajs på golvet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0