Gravity IS a toy

Hejhej
Ute och aker med klassen som sagt. Vissa stallen vi besoker ar kanon, andra riktiga bottennapp men men nu ar vi i Queenstown och denna stad ar fab. Hoppade just canyon swing igen, denna gang med huvudet fore, det var ballt.
Hur som helst, NZ's natur ar magisk och jag har det bra, nu vet ni det.
Angaende senaste tidens viktiga handelser kommer har mitt utlatande
Eric Saades seger kan sakert vara bra for Sveriges chanser i ESC. Har inte lyssnat pa nagra andra latar sa jag vet inte om jag ar arg over hans seger eller ej. Vad jag daremot vet ar att det ar ett plagiat. Horde laten i en halv sekund innan jag borjade sjunga pa Kall som is. Naval.
HV.....jag vet inte, jag orkar inte. Maste sluta ta det sa personligt.

Kommentarer
Postat av: mor

Du fick inte hoppa mer sånt där för Greta.

2011-03-21 @ 07:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0