Stugan.

Eftermiddagen har jag spenderat i stugan. Att sitta i bilen med pappa kan ibland vara väldigt spännande. "Du kan ju inte köra ut i 50 där din jävla luspudel!" "Hade du inte haft en så förbannat stor bil hade jag kört på dig din jävel", "Väntar du på att stolpen ska bli grön ditt jävla ******".
Mmm.
Väl ute i stugan fyllas jag alltid utav en underbar känsla som påminner mig om sommar, goda vänner och noll bekymmer. Efter att jag tröttnat på ett klippa gräset försökte jag och mor montera ihop hamocken.



Det började lite knackigt..



...ölpaus....



...ölpaus...



...ölpaus...

Kommentarer
Postat av: Maria

Får man fråga hur många öl ni hade druckit när ni spelade in den där sista filmen?! ;)

2009-05-03 @ 15:16:07
Postat av: Camilla

Haha ni är så söta

2009-05-07 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0