Helgen...

...var ordentligt bra. Fick oväntat besök av min mor och Göran som lämnade av lite grejer och fick sig en kopp kaffe. Jag fick en flaska vargtass. När de åkt kom 2 klasskamrater för att föra och kolla på när Sverige krossade Italien. Sen styrde vi kosan mot skolan där vi åt kräftor och drack sprit. Ännu senare samma dag fick jag besök, fin besök.

Om 2 timmar ska jag iväg till skolan och lära mig allt om data. Ska bara fixa mig något att käka först. Ni kommer aldrig tro mig men min frys är full av matlådor. Matlådor fyllda med mat som JAG gjort. Look at me I´m growing.



Kommentarer
Postat av: EMELIE

WHAAAAT?! Jag ringer dig snart.. hi hi hi. Pusss

2009-08-31 @ 14:32:43
Postat av: Sara

Är du verkligen säker på att det inte var mamma Siw som lämnade av ett gäng lådor när hon kom ;) Syns till helgen! Kram

2009-08-31 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0