Hur jag dängde måtte jag gjort fel.

Nu var det längesedan jag skrev. Kan berott på att jag spenderat en dryg vecka i huvudstaden och gett fulla fan i vad som händer på facebook, på bloggar och mail.
Skulle kunna skriva en novell om min vecka men eftersom jag inte lyckats smälta den ännu skiter jag även i det.
Min lägenhet är inge rolig att vara i nu så jag hänger hos morsan och farsan. När jag skulle gå på toa finner jag en allsång-bok därinne, tänkte genast att det har slagit slint fullständigt hos de båda. Skakade på huvudet och gick därifrån. Besök nummer 2 krävde längre tid sittandes, if you know what I mean...ja, jag skulle bajsa alltså. I brist på lektyr började jag bläddra, fann en del gamla godingar, rev av både "Far, jag kan inte få upp min kokosnöt" och "Sjösala vals" innan jag var klar. Det var att rekomendera.

Kommentarer
Postat av: Emelie

2-a eller?

Far jag kan inte få upp min kokos, kokosnöööööt.. hahaha den har ju vi sjungit ju :)

HOppas du haft det gott o att vi ses snart.. puss

2009-08-06 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0