Jag vill..

Efter mitt senaste inlägg kom jag att tänka på saker jag vill och kom fram till följande:

Jag vill ha ett nytt liv: Oj, det har jag ju på gång att få.
Jag vill ut och resa igen: Om 2 år bor jag på Nya Zeeland.
Jag vill ha en pojkvän så jag får vara med mer: Varför?
Jag vill sitta på mitt golv och kolla på sitcoms och inte oroa mig över någonting: Det är ju det jag gör.
Jag vill ha någon att ligga med: Fan, det har jag ju.
Jag vill ha mitt kök städat: Det har jag i morgon.
Jag vill att mina grannar ska hålla käften: Jag skjuter dom sen.
Jag vill att någon ska uppskatta en bröstfis: Skrattade gott åt det igår.
Jag vill ha kontinuerligt besök i Lidköping: Mina föräldrar kommer nog med matkassar oftare än jag vågar räkna med.
Jag vill att HV ska signa en till back: Välkommen Niinima.
Jag vill att Sverige ska ta en medalj i VM: Yeah, right, som om det kommer ske..
Jag vill döda en harkrank med en tumtstock: Shit, det gjorde jag nyss.

Jag har det inte så tokigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0