Lischöping.

Sådär ja, nu bor jag i Lidköping, kändes lite lustigt när världens bästa föräldrar (mina) lämnade mig och jag stannade kvar och fick finna mig i att jag faktiskt bor här, i denna lägenhet, i denna stad. Jag har ett sånt jävla äventyr framför mig. Jag struntar i att mobilen saknar täckning, att mitt duschmunstycke inte funkar och jag får göra mig ren under en kran, jag struntar i att de inte har färg-tv här, jag skiter i att här inte finns något att göra, jag bryr mig inte om att jag saknar köksluckor. Nu ska jag på fest med mina nya klasskamrater.
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh vad kul för dig! Hoppas det vart bra igår..

2009-08-23 @ 12:46:43
Postat av: Office

Tack Släm, det var skitbra. Alla som var där var jättetrevliga. Hoppas du kommer och hälsar på snart.

2009-08-23 @ 16:29:48
Postat av: Anz

Lycka till nu i den nya staden, hoppas du får det jätte bra och jätte skoj =D

Du får säga till när du är hemma och hälsar på..

Kramar!!

2009-08-23 @ 18:16:07
URL: http://anzworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0