In a galaxy far far away..

Tryck på play sen kan du läsa mitt inlägg. Videon är bara för att få upp stämningen. Jag vet att den är på tyska men det är bara för att ni inte ska bry er om texten. Pling, nu börjar vi.




Jag vet att du nu befinner dig i en annan galax, en annan tidzon och slåss med ditt lasersvärd. Stryper folk och påstår att du är pappan till en man jag aldrig träffat. Du slänger med din käp och förolämpar dina vita krigare. Jag lyssnar på popsicle och saknar en tid som varit. Den tid då du visade mig runt på ditt skepp och jag fick trycka på knappar, den tid då du presenterade mig för Jabba De Hut som vi sedan skrattade åt bakom hans rygg och petade på honom med en pinne. Den tid då vi satt framför brasan och du tålmodigt förklarade för mig vad en sithlord är och varför du bytte sida (ärligt talat, jag fattar fortfarande inte). Den tid vi satte nålar i din Obi-Wan docka och hånskrattade. Den tid då jag fick polera din hjälm. Den tid vi hade trekant med Padmé. Den tid då vi konstaterade att Star Trek är patetiskt.
Trots att du är ond: I miss you Darth.
Nanananaanaaananananananaaaaa (mitt försök att illustrera starwars melodin).


Kommentarer
Postat av: Maria

Darth Vader å Moder Theresa på en å samma bild... ja, mycket ska man se innan ögonen trillar ur.. eller nåt..

2009-08-10 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0