Veckan som varit.

Igår kom jag hem efter en knapp vecka i huvudstaden. En jävligt bra visit var det. Träffade nästan alla jag hade planerat att umgås med. Fick se Kicki och Terezias nya äckligt snygga lägenhet, kollade på fotboll hos Hans, gick i skivbutiker med Martin, åt middag och krökade med Mia & Anna, kollade på Macken med Cissi, hängde med Elli och grattade Lisa till sin examen. Eftersom både jag och mina vänner är så sjukt snygga bifogar jag här några bilder ni kan njuta av denna gråa eftermiddag.



Martin försöker få upp Malins port med sitt SL-kort, det gick inge vidare.



Fick för mig att jag var Mary Poppins.



Mia visar hur man gör en armveck-fi**a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0