Högskoleprovet.

Jag måste ha världens bästa arbetskamrater. Idag har de hjälp mig att plugga till högskoleprovet som jag ska skriva på Lördag. Hur fan svarar på man på frågor som: De röda paprikorna höjdes med 4kr medans de gröna paprikorna höjdes med 2kr. Vad heter han du köpte dom av?
3 personer satt och försökte förklara, "Men du tar 4x gånger -2x, sen delar du det på 12,3 så får du ju fram att han heter Bosse."
Herregud, jag kommer få det svettigt på mattedelen.
Ett tal lyckades ingen utav oss reda ut och började istället prata om annat som skulle kunna passa mig. De gav mig följande förslag:
1. Alkholist.
2. Knarkare.
3. Flerbarnsmamma (och därmed leva på barnbidragen).
4. Groupie. 

Sen blev vi permiterade.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det blir nog bra darling.

2009-03-27 @ 09:25:19
Postat av: Sara

Du kan få bli vår barnflicka om du vill och servera ungarna delikatesser såsom bacon och vaniljvisp samt lära dem vad för musik de ska tycka om ;) Lycka till imorgon! You can do it!

2009-03-27 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0