komigenkomigenkomigenkomigenkomigen

I ren nervositet inför kvällens sjuuuuukt viktiga match har jag tryckt i mig nötter till den grad att jag blivit illamående. En annan anledning till mitt nötintag är att jag inte får prata (något som jag gärna gör när jag är just nervös) för Sofia som sitter och skriver rapport. "Snälla Sofi, kan du inte sova lite eller nåt". Tack för den. Vilken uppladdning...
Vinner Hv idag åker jag hem till Jönköping på Lördag, så är det bara, då får tentaplugg snällt vänta. Jag är nervös, kan inte tiden gå lite snabbare? Jag orkar snart inte mer, jag har redan slitit ut mina nerver att de knappt är funktionella längre. VINN!

(förresten är min rambo en tönt, rapporten skall vara 6-8 sidor, hennes är 15, jävla pluggo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0