Livet ar gott, varlden ar stor

Regnar just nu sa da passar jag pa att sitta vid datorn, det ar viktigt som fan att kolla hur det gar for HV.
Var ute och at med hela ganget harom dagen, 18 tallrikar stod pa vart bord och sa fort vi trodde vi atit fardigt kom det in fler. 7 pers och kalaset gick pa 200sek, det ar fan bra det.



Igar lat jag och morsan 3000 fiskar ata pa vara fotter, fy faaan va vidrigt det var.



Far lov att pasta att jag har det javligt bra. Idag har vi slappat vid poolen, atit fantastisk mango och glass, ska snart mota upp de bada for middag sen blir det nog nagra ol igen skulle jag tro.



Har ser ni mig och morsan pissa pa en Frolunda handduk, vackert va?



FYI, fann ingen ukulele igar, raknar kallt med att hitta en i Bangkok..

Kommentarer
Postat av: soffan

Haha snyggt, verkar väl gå bra för HV? Här uppe är det ju bara LUleå som gäller, målisen är tydligen bror till min kusin. Fiskarna verkar ju super fräkt det vill jag prova!

2010-12-12 @ 12:05:14
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha är det såna firrar som käkar upp all död hud på fötterna? Det vill jag testa!!!!! :D Du verkar ha det jävligt nice där borta i värmen, syns på nya zeeland!!

2010-12-12 @ 14:40:36
URL: http://piscesofme.blogg.se/
Postat av: Office

Du jag har ingen aning om vad de gjorde, de var galna iaf, kande ingen skillnad efterat men de var fortjusta i mina halfotter, notter. Ses pa nz!

2010-12-13 @ 10:05:10
Postat av: Mor

Du Soffan, om "målisen" är bror till din kusin borde även han vara din kusin. Eller????

2010-12-22 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0