Oovervinnerlig

Nu kanns allt mycket battre. Har bytt boende och har nu det varma vatten, egen toa och tv som jag behover. Det ar sjukt varmt har sa jag har hittat in till MBK, ett gigantiskt varuhus som jag tankte hanga pa i ett par timmar. Tog en tuk-tuk hit, det ar ju helt livsfarligt att aka, man kryssar friskt mellan bilar och jag glider runt pa det glatta galonsatet men fan vad jag alskar det. 
Skulle kopa 1 t-shirt, blev 3 och nyss inhandlade jag aven ett par skor, det ar helt omoligt att inte handla har. Fuck, min vaska ar redan alldeles for tung. Har fatt span pa en ukulele men kopte den ej, tyckte den var dyr, far se vad jag far ner den till. Har aven kopt ett par nya solglasogon eftersom jag rakade trampa pa mina.
Tankte aven tatuera mig, coolt som fan.


Kommentarer
Postat av: mor

Nääää

2010-12-22 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0